İmdb Puanı:8.2
İzlenme: 91.217
271
Barbie Rapunzel Masalı (2002)

Barbie Rapunzel Masalı izle, Barbie Rapunzel Masalı filmi izle, tek parça izle, Barbie Rapunzel Masalı türkçe dublaj izle, online bedava izle, Barbie Rapunzel Masalı seyret, Eski yıllarda henüz sihir ve o büyük ejderhaların olduğu zaman yani o günlerde işde çok güzel saçları olan ve kendisininde çok güzel olduğu bir kız vardı.Mutsuz bir hayatın pençesinde bir cadı ve ejderhanın esareti altında yaşıyordu.

Bu Filmleride İzleyebilirsiniz
Genç Deniz Canavarı Ruby (2023) Katili Yakalamak (2023) Uçuk Bir İş (2024) Sonsuzluk Havuzu (2023) Saltburn (2023) Görevimiz Tehlike 7 (2023)

Bu filme 40 yorum yapılmış.

  1. Neden açılmıyor lütfen en sevdiğim barbie filmi yardımcı olurmusunuz lutfen

  2. Yaa ne demessin ben de alis hatta diğerleri de sindirella felan. Çok komik yaaa sjsjsjssjs😂😂😂
    Yani bunu söyleyen arkadaşlar kaç yaşındasınız acaba ben bunları 4-5 yasında söylerdim..

  3. Yaa ne demessin ben de alis hatta diğerleri de sindirella felan. Çok komik yaaa sjsjsjssjs😂😂😂

  4. Bak unutmam FOX tvde verilir genellike saat 7 de kalkar izlerdim üşnemem ver şimdi ise 14 yaşındayım :d 2002 de çıkmış bu

  5. daha filmi izlemedim yorumları okuudum güzele benziyor

  6. rapunzel kısa saçlıyken daha güzel

  7. burdaki konuşan arkadaşlar ne düşünüyor bilmiyorum ama barbienin ben olduğumu bilmeyen yok boyum da 3 metreden uzun zaten ayrıca bütün vitrinlerdeki kıyafetlerden dolabımda var

  8. BEN FİLMİ AÇAMADIM AÇILMIYO

  9. İlk olarak eğer barbie yaşaydı gerçekte 3 metreye yaklaşık oluyordu yani ben barbie yim diyen sadece insanları kandırmaya çalışan birisi eminim bir velet falandır

  10. merhaba ben melisa yukarıda bir arkadaş kendisinin barbie olduğunu idda ediyor bence hayal gücüne fazla kapılmış barbie cim senin bu yalancı dünyanda sana başarılar dilerim

  11. sen Barbie olamazsın çünkü Barbie vitrin mankenlerinin bazı özelikleriyle oluşmuştur. eğer Barbie isen kaç giyisin var

  12. selenanın dediğine katılıyorum…Owen ıda tebrik ediyorum…

  13. çok güzel bir film barbie’nin bütün filmlerini izledim parmak izi diye bir film var mutlaka ona da bakın barbinin var olduğuna inanmıyorum yapımcıların ellerine sağlık çok güzel bir film

  14. bence pek güzel değil. hatta hiç güzel değil gerçek rapunzel daha güzel ve saçı daha uzun yani sakın izlemeyin bunun yerine BARBİE SİHİRLİ BALERİNİ İZLEYİN BEN BUNA 10/5 *ON DAN BEŞ VERİRİM. BARBİE SİHİRLİ BALERİNE İSE ONDAN ON VERİRİM

  15. Frozen elsa sende elsa olamazsin tamammi??

  16. heh rapunzel frozenmişsin öyle olsan ingiliz konuşurdun salak birde oymuş

  17. Rapunzelin yerinde olmak istediğinizi biliyorum canlarım barbie prenses okulunu lütfen izleyin o benm en güzel ve zor günlerimden bir tanesiydi

  18. bu film çok güzeldi ama daha başka bişi çıkmadı hepsini izledim

  19. film çok güzel ama bölüm atlıyor düzeltilmeli

  20. harika en az 100 kez izledim ve bayıldım zaten barbie nin tüm filimleri çok güzel

  21. coookk guzel ve barbie prenses okulunu deneyin o en sevdigim :):):p

    • çok güzel harika ama hayal ürünü bu masalda bile var internette daha güzel tadı çıkıyor evet prensesler okulunuda izledim güzel

  22. cok guzel bi film ya hayran oldum

  23. the video has been reemoved gibi bi şey diyor açılmıyor nasıl izleyebilirim. lütfen yardım

    • ben de bilmiyorum

      • yoo gayet açılıyor ve ben bu filmi çok seviyorum hep izliyorum

  24. ben sonsuzadek elsayım kimse elsa olamaz anladınızmı! rapunzel ve elsayım kimse onlar olabamazz

  25. Siz bide benim dünyam izleyin

  26. bu flim tek kelimeyle müthiiiiiiiiiiiiiiiiiş 😀

  27. Bence çok sıkıcı

  28. Barbie. Inci. Prensesinde. İzlemelesiniz. Tavsiye. Ederim. Bundan. Bile. Müthiş. Yorumlara. Bakın

  29. çok güzel bir film 🙂

  30. BEN HERZAMAN BARBIE OLMAK ISTEMISSIMDIR FILIMDE SÜPERDI

  31. filmi izlemeden önce yorumlara bakanlar?? 😀

  32. barbie ‘nin en güzel filmi

  33. çok güzel bir çizgi film

  34. şimdiye kadar izlediğim en güzel çizgi filimdi

  35. çok süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bir film

  36. filim hakkında ki düşüncelerim süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr;)

  37. bu filim gerçekten süper hatta harika Rapunzelin yerinde olmak isterdim.

Film hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?