İmdb Puanı:8.4
İzlenme: 51.843
19
Buz Devri 3 Dinozorların Şafağı

Buz Devri 3 izle, Buz Devri 3 full izle, Buz Devri 3 hd izle, Buz Devri 3 türkçe dublaj izle, Mamutlar yeni doğacak bebeklerini beklerken scrat yine meşe palamudunun peşine düşmüştür.

Bu Filmleride İzleyebilirsiniz
Katillerin Gecesi Patron Seviyesi Dune 2 Çöl Gezegeni Dune Çöl Gezegeni Addams Ailesi 2 Addams Ailesi

Bu filme 58 yorum yapılmış.

  1. çok ama çok ama süper

  2. iyi her kezin izlemesini tavsiye edeyim

  3. ııı mamutlar nasıl cocuk yaptı

  4. buz devri gerçek tende çok güzel çoç beyeniyorum elerine salık

  5. çok güzel bir filimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  6. Elaaaaaaaaaaa

  7. çok güzeldi

  8. çok güzel en güzel bölümü bu çokkkkkkkkkkkkkkkkkk gggggüüüüüzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeelllllllllllllll

  9. en guzel iki sicanlar ve siddi onlari cok seviyorum

  10. yaaa harika bi film

  11. çok güzel bi film gerçekten emege sayfı duyuyorum allah yapandan razı olsun

  12. en akıllı olan bak ama en komik olan sid

  13. süperrrrrrrrrr

  14. SÜPER 1000KEREDE İZLESEM BIKMAM

  15. en büyük rudi ama en komik sid

  16. Admin filmi açamıyorum sence intarnetden mi bu arada çok güzel bir filim daha önce bin kere izledim

  17. çok güzel bir film 🙂

  18. film güzel sitede süper bn zatn hep bu siteden izliyorum fakatt onceki izlediğim filmlerde böyle donma olmamıştı son bir kaç filmde olmaya başladı bekledim hepsi doldu ve açılmıyo bir çare bulursanız daha iyi olabilir..

    • sanem hanım bazen server kasabiliyor filmlerin yüklü olduğu biz istemezmiyiz donmadan izlesin herkes emin olun sizden fazla ben istiyorumda elimden gelen birşey yok

  19. Film süper ama çok donuğo 🙁

  20. seni eviyorum buz devri hele de sid

  21. film süpre ama sadece bu komik değil 4 de komik bunu herkeze tavsiye ederim o mukalemun gibi olan şey çok komiktiiii 😀

  22. en komik sid bence hele lav şelalesindeyken

  23. SÜPER izleyim yaaaa en komik sidddddd 😀

  24. Süper bir film 😀 ben en çok Sid’ e güldüm

  25. süperrrr en çok ta sid e gülüyommm 🙂 🙂 🙂 🙂

  26. Harika bi şey bayılıyorun hele o sincap her şeyi o baslatiyo ama trlafisinide yspiyo kisaca super

  27. süperrrrrr di :)))))))

  28. film süper

    • tam 6,7 sınıftayken hocam izletırdi şimdi ne tasedüf 2 hafta sonra dugun olucak bu anı hiç unutmacam hepaklımın bi ucunda kalacak ya ne oynadık komıkce

  29. ulan 30 yaşındayım hala izliyorum

    • neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

      • film suer bnde ama en komikleri 4 – ve 2 😀

  30. harika bnde böyle bir macera yaşamak her zamn stemişimdir her zaman sid 😀 😀 çok komik buz devri 4 çıkmasına rağmen izliyorum bunu 4de güzel onada bakmalısınız

  31. Süper bir film. Ama Alvin Ve Sincaplar daha güzel izlemenizi tavsiye ederim.

  32. 1 numara film bence süper aga ya süper

  33. SÜPPERRRRRR Bİ FİLM HERKEZE TAVSİYE EDERİM ÇOKKK GÜZELLL

  34. en komik serisi bu bence 😀 😀 😀

  35. yaa film çok güzel dino ana ve rudi filmin kahramanı

  36. filmi yapana helal olsun super olmuşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş

  37. hatta birisinın omlet olmasına az kaldı 😀 😀 süperr yaa

  38. süper yaa 100 kere izlemişimdir

  39. süper

  40. bence en komik serisi bu. çokkkkkkkkkkk güzelllllllllllllllllllllllllllllllll ve süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  41. @@@@@@@@@@@@@@@@@ hep böyle devam eder ama şunu söylüyüm ki bak ve sid baş rolde olmalıydılar süppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrr bir macera filmi ya bu. Bence herkes bunu izlemeli izlemeyen katır yani diğer adıyla eşek olsun

  42. FEna film abicim

  43. çooooooooookkkkkk güzellllllllll

  44. çok hafrika yaa 😀

  45. süperr

  46. ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKK GÜZELLLLLLLLLLLLLL

  47. HARİKA BİŞEY BU FİLM ÇOKKKKKK GÜZELLLLLL

  48. Süper valla 😀 😀 😀 😀 🙂 <3

  49. en kimiyi

  50. bencede bu en komik serisi

  51. fevkulade

  52. süper yani tek sevdiğim bu

    • bencede en komik seriside bu :DDD

      • aynen

Film hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?