İmdb Puanı:7.5
İzlenme: 146.295
82
Harry Potter 5 Zümrüdüanka Yoldaşlığı (2007)

Harry Potter 5 izle, Harry Potter 5 full hd izle, Harry Potter 5 720p izle, Harry Potter 5 türkçe dublaj izle, “Harry Potter ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı”nda, beşinci öğretim yılı için Hogwarts’a dönen Harry, büyücü camiasının büyük çoğunluğunun onun kötü Lord Voldemort’la karşılaştığını inkar ederek, Lord Voldemort’un döndüğü haberine kulak tıkamayı tercih ettiklerini görür. Hogwarts’ın saygın müdürü Albus Dumbledore’un kendisinin konumunu zayıflatarak yerine geçmek için Voldemort’un döndüğü yalanını söylediğini düşünen Sihir Bakanı Cornelius Fudge, Dumbledore ve Hogwarts öğrencilerinin hareketlerinden haberdar olabilmek için okula yeni bir Karanlık Sanatlara Karşı Savunma öğretmeni atar. Ama Profesör Dolores Umbridge’in Bakanlıktan onaylı savunma büyüsü dersi onları ve tüm büyücü camiasını kendilerini tehdit eden karanlık güçlere karşı ne yazık ki savunmasız bırakır; bu yüzden, arkadaşları Hermione ve Ron’un teşviki üzerine, Harry konuya el atar. Kendilerine “Dumbledore’un Ordusu” adını veren küçük grupla buluşan Harry, onlara Karanlık Güçlere karşı nasıl savunacaklarını öğreterek, bu genç ve cesur büyücüleri kendilerini bekleyen olağanüstü savaşa hazırlar. iyi seyirler.

Bu Filmleride İzleyebilirsiniz
Genç Deniz Canavarı Ruby (2023) Katili Yakalamak (2023) Uçuk Bir İş (2024) Sonsuzluk Havuzu (2023) Saltburn (2023) Görevimiz Tehlike 7 (2023)

Bu filme 157 yorum yapılmış.

  1. abi çoook güzel herkese tavsiye ederim

  2. TÜRKİYENİN EN İYİ SİTESİ ADAMSINIZ ABİ

  3. Cok guzel

  4. Super

  5. Arada duruyo neden

  6. film donup duruyo ben netten sanıyodum admin lütfen geri alıpduruyom yeter

  7. cok donuyo artık buna bi çare bulun yaa film donuyo diye izliyemiyorum

  8. Admin bey tek patlar çalışmıyor haberin olsun.

  9. Cidden iyi ki yayınlamışsınız. Mükemmel. Tavsiye ederim

  10. Çocuk 15 yaşında büyücü olup arkadaşlarına büyü öğretiyor, ben ise daha 15 yaşımda biyoloji ve kimyadan geçemiyorum. Where is the Adalet? (İyi ki İngilizce’den geçmişim.)

  11. ÇOK GÜZEL YA HARİKA…

  12. Gerçekten çok güzel. Diğer bi deyişle it is very good

  13. Süper çok güzel yaaaaaaaa en sevdiğim film hem bu sitede süper
    Teşekkürler teşekkürler:)

  14. kaç yıl önce izlemiştim hala aynı heyecanla izliyorum tam bir efsane

  15. çok iyi beeee

  16. tam degil filmin sonunda dambuldor yok oluyo o hisse duzeltilsin

  17. Üzerinden 10 yıl geçti hala ilk günkü heyecanla bakıyorum. Efsanelere doyulmuyor..

  18. Abiiii efso film ya kelimelerle anlatılmaz bişey yüzlerce kez bitirdim serisini Harry Potter 1 ,Yüzüklerin Efendisi 2, Hobbit 3 bu üç film üçlemesine bayılıyorum ama Harry Potterin yerini hiçbir film tutamaz tutmayacakda.

  19. Keşke Bizde Voldemortta olmayan birşey var dediğinde burun desediği gülmekten ölürdüm.

  20. Film sitesi harika.kesintisiz reklamsiz keyifli film izleyebiliyorum.

  21. bu seriyiy çok seviyorum aşırı güzel bir fil bufilme aşığım!!!

  22. Tek part özel in olduğu yere 1.part konulmuş duzeltilsin

  23. internetle alakası yok tabletten hiçbir şekilde açılmıyo ama telefondan deliksiz izliyorum tabletler içinde bir kısayol yapsanız artık ve telefonla izlediğim zaman gerçekten sorunsuzdu süperdi

  24. Filmleriniz güzel ancak şu yayınladığınız reklamlar çok gıcık edici film açılmadan bas bas bağırıyor böyle ucuz numaralarla reklamlarla sitenizin kalitesini düşürmeyin.

  25. Harika bir site bütün filmlerimi buradan arıyorum.10 numara 5 yıldız?

  26. Muhteşeeeeeeeeeeeeeeeeemm keşke devavı gelseee

  27. Film güzeldi ama site hep donuyo internetle alakası yok internetim iyi

  28. şu pembe, meraklı, geri zekalı, tüylü, maydanoz,, her şeye burnunu sokan tüy yumağını görünce laptop u kırasım geliyor…

  29. sürekli error vermese güzel

  30. AMAN TANRIM DÖNMÜŞ HAHAHAHA HARİKA FİLM

  31. Emma Watson’ı çok seviyorum ya çok tatlı.*-*

  32. Admin, sizden tek istediğim partlarda geçerken sorun oluyor. DÜZELTİN. .

  33. gercekten DANIEL RADCLIFFE cok yakisikli bir gun onunla ve CHRIS EVANS ile tanismayi cok isterdim umarim ikisinden birisi ile tanisirim,

  34. Süper hiç reklam yok donmüyor sorun yok 10 puan 5 yıldız

  35. ücretli filmi burdan ücretsiz buldum bullmuşşunuz değerini bilin bedava fimin.

  36. Harry Potter gibi bir okulda okusam ölene kadar o okulda okuyabilirim ve hermorni ve run gibi arkdaslarım olcak toplam 3 kısı öyle maceralar yaşancak OFFFFFFFFF MÜKEMMEL ABİ GERÇEKTEN HER AN DÜŞÜNÜYORUM AKLIMDAN CIKMIYOR HEP İZLİYORUM AYNI ŞEYLERİ HEP GERÇEKTEN ÇOK SEVİYORUM VE HARRY POTTER OKULNUNU GEZİP O MACERALARI YAŞAMAK İSTERDİM BENLE SKYPEDE KONUSMAK İSTİYEN KEREM.KORKMAZ24 İSTEK ATABİLİR YADA KEREM.KORKMAZ24

  37. Tek kelime ile muhteşem, filmin tüm serisini teker teker dikkatlice izledikten sonra Ölüm Yadigarları 2’nin 19 yıl sonra sahnesini tekrar izleyip, ilk bölümde Harry’nin okula başlamasını hemen ardından izlemenizi tavsiye ederim. Emma Watson’un yerinde olmayı çok isterdim açıksası. Duygulandırdı…

  38. COK DONUOR DUZELTIN

  39. Film harika ama çok reklam var. Ayrıca çok donuyor.!

  40. 25 kez dondu

  41. Harika

  42. Bu film serisini çok seviyorum

  43. reklamları azaltın

  44. Çok güzel ama çok reklam var.

  45. Reklamları azaltın bir zahmet bıktırıyor !!!! Bir filimi başlatmak için 5 Reklam geçmemiz gerekiyor !!!

  46. Bizde onda olmayan bir şey var, uğruna savaşılacak bir şey.
    Burundur o ya, burun kesin, burun.

  47. en sevdiğim filmin ağzına sıçmışsınız izlenmiyor. Bozuk düzeltin please !!!

  48. ayyyy aglamaktayım suan o kdar sevıyorum kı kendımı bıle ıcıne hapstmıs durumdaym o derece

  49. şu an 15 tatildeyiz 1 gunde felsefe taşını sırlar odasını ve azkaban tutsağını bitirdim çok güzel keşke devam etse

  50. ‘Voldemortda olmayıp bizde olan şey var’
    ‘ne O’
    ‘BURUN’ BU FİLMİN HAYRANIYIM

  51. Gonul isterki bu film hicbir zaman bitmesin

  52. Yaaaa süper ama sanki küçükken daha şirinlerdi öyle değil mi?

  53. yıl 2016 hala izliyorum

  54. Cok hemde cok izledim şimdi her sihiri biliom

  55. donup donup durmasa iyi 500 kere izledim gerçek günde en az 2 veya 3 izledim 🙂 🙂

  56. evet var

  57. Hala İzlemeye Devem 🙂

  58. HARRY POTTER hayranı diye söylenebilirim . şüpheli ve korkulu ondan sonra insana inanç veren onu büyülüymüş gibi hissettiren müziklerden hoşlanırım mesela filmin sonundaki şu müzik gibi….. ah bu filme bayılıyorum hatta bu filmi oyuncularına kadar ,tek bir harfine kadar bayılıyorum. doğruyu söylemek gerekirse , eğer dünyanın kraliçesi olsaydım ilk işim bu filmi dünya birincisi yapmak ve harry poter oyuncularının hepsiyle tanışmak isterdim .ama olamadığım için bu filmi hayali dünyam da dünya birincisi seçiyorum ve bunu da sizinle paylaşmak istiyorum .ayrıca bu filmi herkese tavsiye ederim. ha bu arada kaç yaşında olduğumu merak ederseniz eğer söyliyim ben 9 yaşında bir kızım ,4. sınıfa gidiyorum bu yıl 10 yaşına giricem . ne zaman diye sorarsanız eğer söyliyim 14 ŞUBAT CUMARTESİ SEVGİLİLER GÜNÜNDE DOĞDUM … AYY ÇOK ŞANSLIYIM DEĞİLMİ amaan neyse bu filmi herkese tavsiye eder ,hepinize sağlıklı , mutlu ve güzel yıllar , gelecekler dilerim GOOD BYE ÖPTÜM 🙂 🙂 🙂

  59. tekrar tekrar izlemekk <3

  60. 2015 te hala tekrar tekrar izleyen harry pother fanları burda mı 😀

  61. çok güzel çok komik bu site de harika her şeyi buradan bulabiliyorum.koyanların eline sağlık

  62. emin olun harry’e cok benziyorum İdölüm

  63. Harry Harmony çok süperler harika

  64. harmoni seksi harry harry

  65. Cok guzel

  66. BAŞARILI BİR FİLM FRED VE GEORGE WEASLEY İN FİŞEK GÖSTERİSİ ÇOK KOMİKTİ…

  67. ZALİM DOLORES

  68. BU FİLME ÇOK GÜLDÜM ÇOK KOMİKTİ DOLORESE ÇOK KIZDIM ZALİM DOLORES..

  69. bu filme çok gülmüştüm çok komik dolorese çok kızdım zalim dolores

  70. Burun espirisi yapan arkadaşımıza sesleniyorum; Burayı terket.

  71. abi tam yerinde film eror verdi izlemiyom lan burdan

  72. DİĞERLERİNİN HEPSİNİN KİTABINI OKUMUŞTUM AMA Bunun kitabını okumamıştım ama filmide mütişti. harry’e bayılıyorum o muhteşem değil mi sizcede? 😀

  73. Kitaptaki pek çok bölüm olmadığı için film eksik gelse de oldukça güzeldi. Sirius’un ölmesi… Mrs. Rowling, hiç hoş değildi sevgili yazarımız. Keşke ilk kararınız olan Mr. Weasley’i öldürseydiniz, Sirius’u değil. :'(

  74. arkadaşlar maalesef ki daniel radcliffe uyuşturucu batağında ve tanınmayacak halde

  75. Sirius black’in ölüm sahnesinde gözümden yaş aktı ..
    Keşke harry Potter serisi 10sene daha devam etse bıkmadan izlerim.
    Thanks JK Rowling
    Thanks Adamın

  76. selin çok komiktin :DD

  77. ron hermoni sen bi kızsın
    hermoni demek farkedebildin çok komikti o diyoalog ya

  78. bütün harry potter serisini burdan kesintisiz izledim harika bi site :))

  79. harry çok yakışıklı ya

  80. ne saçma birşey boyle olaylar varsa hogwars okulunu neden kurdular

  81. Hermonie i alcan zıplata zıplata patır kütür ata bindircen Fesat ARkadaşlara Gelsin Bu (Hermione çok güzel)

  82. at adamlar (Dolores Umbridge) ne yaptı acaba sonuçta olaylar sırasında ormana kaçırmışlardı ve olayların sonuna kadar orda kaldı bi kadın ve at adamlar ormanda güzel tesadüf 🙂

  83. çok sevdim tam 1. bölümden 5e kadar izledim 6yıda izlicem Ve ilk izlediğim gün bayıldımmmmmmmm

  84. yaaaa ben bu filmin hastasıyım helede hermoni ye mükemmel bi film herkesin izlemesini tavsiye ederim ve unutamayacağım bişeyde ron un abileri :DDDDDd

  85. Sirusun ölmesi çok koydu be

  86. “Böyle yapacaksın Potter tamam mı?”
    “Peki.”
    “Peki EFENDİM. (efendime vurgu yaparak)
    “Bana efendim demenize gerek yok Profesör.” 😀

  87. güzel de potter çok büyük olmuş

  88. film güzeldi

  89. bu seriye bayılıyorum müthiş güzel seri yaptılar bittiğine çok üzüldüm 100 film olsa yine izlerim 100000 film olsa yine izlerim hastasıyımdır yakında kitaplarını alıcam onlarıda okuyam da 4 5 kere rahatlıyam bu arada fantastik filmler her zaman iyidir

  90. “Voldemort’ta olmayıp bizde olan birşey var.”
    “Neymiş o??”
    “Burun.” :)))))))))

    Bu filmin aşığıyım. Bence dünyada izlenilmesi kesinlikle gerken ilk filmlerin başında geliyor.

  91. gerçekten güzel filim seri olarak beğendiğim filimlerden birtanesi ..

  92. cooook guzel bu filimi ifade etmey kelime bulamiyorum hayraninim potter conun yerinde olmak isterim jimmide guzel hermoni daha guzel co cok guzel

  93. <3 Hastasıyım baba butun hrry ve emmanın butun oynadıhı fılımelr cok guzel 😀

  94. Ölümüne donuyor ;(

  95. Ben filmi çok sevdim ve harry potterin o kadar uzmanıyımki her büyüyü ve anlamını biliyorum.

  96. çok iyiiii

  97. harry potter 1 2 3 ve 4 ü bu sitede izledim tamam siteniz çok güzel ama harry potter 5 e çok sinirlendim çok donuyo

    • videoları yeniliyorum ve şuda var yoğun olduğunda kasma oluyor video serverinde bu bizle alakalı bir durum değil

  98. bence filim çok güzeldi ama bazen donuyo harry potter filmini çok izledim ve herkeze tavsiye ederim :))))

  99. film güzel fakat sürekli donuyor buda açıkçası beni rahatsız edeiyor ve bu saçmasapan gereksiz bulduğum reklamlar beni daha çok rahatsız ediyor harry potterin böyle bir sitede yayınlanması yanlış aslında siteye birşey demiyorum benim lafım reklamlara ve filmin iki debir donmasına

    • video serveri kasabilir bazen olabiliyor.

  100. film harikaydı tesekurler admin

  101. çok hızlı ve inanılmaz keyifli teşekürler admin

  102. Çok yavaş doluyo izlediklerimden bir şey anlayamıyorum.

  103. M-Ü-K-E-M-M-E-L

  104. Hep yavaş doluyor izleyemiyorum sinir bozucu!

  105. film çok zor yükleniyor 5 saniyede bir bekliyorum offff filmin heyecanı gitti 🙁

  106. Daniel radchlif olduğunu iddia ediyorsun ama ismini yanlış yazmuşunn. Çok cahilsin keşke ölsen

  107. harikaaaaaaaaaa delicesine bir flim

  108. çokkk güzel bütün serilerini 45 kez izlemişimdir

    • Büşra baran bromsun bende en az okadar izledim

  109. bence baştan sona harikaydı

  110. sıtenızı cok begenıyorum ancak aılem varken sıtenıze gıremıyorum erotık reklamlarınız dolayısıyla eger bu reklamları kaldırırsanız sıtenız daha cok tercıh edılecektır 🙂

    • eren bey reklamın üzerine gelip sağ tıkla öğeyi denetle diyip cıkan yerde iframe ile başlayan 2 yeri silin reklam kaybolur.

  111. ya keşke sirius ölmeseydi onun için yani harry için çok üzüldüm neyse bidahaki bölümlerde dumbledore ölmesinde ama ölcekmiş diye duydum ölüm yadigarlarında

  112. Site ve içeriği cok güzel ancak reklamlarınızdan rahatsız oluyorum ailem ile arkadaslarım ile sitenizi kullanamıyorum tek basima oldugumda kullanabiliyorum sadece bu sizin icin kötü bi şey daha az para bırakan ve daha düzgün reklamlar koyarsanız gercenten daha cok para kazanacağiniza inanıyorum cünki giriş sayısı gercekten artacaktır kolay gelsin iyi calismalar.

    • bu durumdan şikayetçi çok kişi var gerekeni yapacağım.

      • Birde ara sıra reklama deyiyoruz yanlışlıkla o reklamlar kaldırılsın başka reklamlar getirin oyun reklamlari filan onlara razıyım ama bu +18 reklamları kaldırın tamam 18 yaşından küçük değiliz ama yanımızda aile var lütfen rica ediyorum ilk yorumdaki izleyiciye katılıyorum para için yapmayın lütfen rica ediyorum

        • bu reklama takan arkadaşlar siz hangi dünyada yaşıyorsunuz allah aşkına hiçmi çarşıya pazara havuza denize otobüse trene gitmiyorsunuz abartmayın be kardeşim abartmayın

          • Ne alaka ? Sadece rahatsız oluyoruz.. Her film izleme sitesinde aynı reklam.. Ve artık çok sıktı! Lütfen kaldırın

  113. valla film süper

  114. Filim ğörüntüsü büyümiyor

  115. ben çok beğendim ama ölüm yadigarları çıkmayacak
    ama çok güzel

  116. site çok iyi ne yazsam en üstte bu sitenin simi çıkıyor…

    lanet olası reklamlarıda kaldırın veya daha masum şeyler koyun ….

    • Çok haklısın kardeşim bütür reklamlar bence çok saçma ve ahlaksız.

  117. harika film az once cocuk kendini daniel gibi tanitdi daniel bir ingiliz aptal ayrica film muhtesem

  118. Arkadaslar olum yadigarlari 3 çıkmayacak ama harry potter sihirli yaratıklar nerelerde yaşar diye bir film çıkacak . Ama filmde daniel yok . Emma Watson var . Film zaten onlardan önceleri anlatacakmış . Film 2015 mayısta çıkacak

  119. abi çok güzel sıkılınca hep izliyorum

  120. çok güzel demekden ölücem

  121. Serinin devamı yani ölüm yadigarları 3 çıkmayacak fakat serinin ek kitabı olan Fantastik Canavarlar Nelerdir Nerelerde Yaşarlar adlı kitap 3 film halinde sinemalarda yerini alıcak bu film serisi 2016 yılında hayrnlarımızla buluşturacağız çevirisi ben ve sevgili arkadaşın Tankut’a ait olacak tıpkı kitaplardaki gibi sevgilerle…

  122. çok süper bi film şimdiye kadar gördüğüm en güzel film asla izlemekten bıkmadım ve bıkmıcm. daniel redcliffe olduğunu iddi edn kişilerse bence yaln söyliyolardır

  123. Bakın her filmde Karanlık büyü ögretmenleri isyan ediyor.

  124. çokkkkk güzel bir filim bayıla bayıla izliyorum nerdeyse herserisini (10) defa izlemişimdir ve hala da izlemeye devam edeiyorum

  125. Film hoş iyi de bu yorum yazanların yaş ortalamasını aşırı merak ediyorum. Bence max. 10 filan. Ortaya attım alınmaca olmasın 🙂

  126. GüzeL FiLim İzLemeye Değer .
    İzLemeden YorumLara Bakan ArkadaşLara ,
    Tawsiye Ederim . GeçerLi Bir FiLim .
    ÇabaLarınız İçin SaqıyLa Teşekkür Ederim !

  127. oyununu oynayan varmı

  128. ÇOK GÜZEL 100%100 AŞIĞIM HERRY POTTERE ( DANİEL RADCFİLLE) <3 <3 <3

  129. çok güzel filim bayıldım

  130. güzel film her bölümünü 10 defa izledim

  131. muhtesem bir film bu filme bayılıyorum

  132. Yaaaaa neden black öldü ufff yaaa
    Ama genel olarak cok güzel bir filmmmmmmmmmnn hemde ccokkkk

  133. Filmin serisi güzel tavsiye ederim bu filme puan vermek bana düşmez ama dusseydi 10 uzerinden 7.4 verirdim

  134. Harikaaaaaa

  135. güzel film

  136. Filmi çok sevdim . 6 yaşımdan beri izliyorum hiç bıkmadım bütün bölümleri ezberledim ama çok güzel. bence çok güzel bu filmi HARRY POTTER ‘ ı çok seviyorum ve bu filmi bize verdiğiniz için size çok teşekkür ederim. 🙂

    SEVGİLERİMLE :*

  137. bu ates kadehinden sonraki en guzel bolum bu bolume bayildim muhtesemdi

  138. ilk sahneler ve son sahneler en güzel yerleri ortalar biraz sıkmış 😀

  139. Bu Filim Benmim En cok Sevdiyim Filim bUnun BuTUN Bolumlerinİ izledim ve cok en fazla ben izledim 32 defa butun bolumlerini islemiwim yani benim en sevdiyim filim buu

  140. Saol admin eline sağlık filmde çok güzel

  141. mutesem baildim elinize saglik

  142. harika bir film 10 kere izledim ama hala bayılarak izliyorum

  143. !!!DİKKAT SPOİLER İÇERİR SERİYİ İZLEMEDİYSENİZ VEYA OKUMADIYSANIZ BU YORUMU OKUMANIZI TAVSİYE ETMEM!!! İlayda şimdi se öyle demişsin de bütün ölüm yadigarlarının herhangi biriyle ölüm yadigarları 2 nin sonunda kimsenin ölüm yadigarlarıyla işi kalmadığına göre bence kesinlikle çıkacak olursa (çıkmayacak) yeni bölüm yeni bir isimle çıkacaktır. Ayrıca 6 yıldrı harry potter kitaplarından haber yok J.K. yeni kitaplarla meşgul olduğuna göre yeni bir harry potter piyasaya sürülmeyecek diye düşünüyorum.

    • BEN harry potter yani daniel radcliffeyim.inanmaya bilirsin ama senin inanmana gerek yok.başkaları inansada yeter kerem.bu konuyu yani ölüm yadigarları 3’ün çıkıp çıkmayacağını sadece ben bilirim.bencede çıkacaktır.

      • saçma konuşuyorsun

      • Daniel Radcliffe ne zaman Türkiye’de yorum yapmaya basladi Türkce’yi ne zaman ogrendin Daniel Radcliffe hayraniyim ama sanmiorum senin Daniel oldugunu !

  144. harry potter filmlerine bayılıyorum hepsini çok severek izledim umarım ölüm yadigarları 3 te çıkarr çok güzeldi ve izlerken donmadıı

  145. çok güzeldi. bayıla bayıla izledim açıkçası

Film hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?