İmdb Puanı:7.5
İzlenme: 45.729
28
Titanların Savaşı (2010)

Titanların Savaşı izle, Titanların Savaşı full izle, Titanların Savaşı hd izle, Titanların Savaşı türkçe dublaj izle, Ortada bulunan bir güç için insanlar tanrı diye taptıkları şeylere baş kaldırırlar. Zaten garip olan tanrılarında kendi aralarında bir savaş sürdürmesidir. Bu okadar güçlü bir savaştır ki; dünya her an yok olabilir. Perseus isimli sözde doğuştan tanrı olan fakat normal sıradan bir insan gibi yetişen bir genç vardır. Ona bahşedilmiş güçleri yeni farketmiştir. Yeraltı dünyasında kini büyük olan bir tanrı vardır. İsmi hades olan bu tanrıya karşı perseus ailesini korumak zorundadır. titanların savaşı 2010 senesi filmidir. Aksiyon, fantastik ve macera kategorilerinde yer almaktadır. Phil hay tarafından senaryosu hazırlanan titanların savaşı filmini Louis Leterrier yönetmiştir. Gerçekci sahneleri ile mükemmel bir film seyri yaşayacağınıza eminiz.

Bu Filmleride İzleyebilirsiniz
Genç Deniz Canavarı Ruby (2023) Katili Yakalamak (2023) Uçuk Bir İş (2024) Sonsuzluk Havuzu (2023) Saltburn (2023) Görevimiz Tehlike 7 (2023)

Bu filme 43 yorum yapılmış.

  1. bu film cok guzel ya hergun izliyom yonetmen ve yazara hll olsun boyle bir film yapmıslar

  2. yorum yok

  3. Hani şu cılız adam varya prensesi oldurmek için tutran ya o tam bir ironiydi anın ortasi felan ??? afsgahshhjsshsbsjx

  4. Film güzel ama mobilden izlenmiyor

  5. linkler ölü admin kardeşşş yenile bi zahmet

  6. YUNAN MİTOLOJİSİNE HAYRANIM YAA

  7. 😀
    HARİKA

  8. FİLM BENCECOK SACMA HAYATIMDA GORUGUM EN KOTU FİLM

  9. Yavaş doldugu ıcın 2de bır donuyor sarmadı benm ıcın yorumlara gore ıyı fılm galıba

  10. filmin mitolojiyle alakası yok perceus zeusun oğlu bile değil

    • Aslında gerçek Perseus zeus un oğlu senin bahsettiğin Poseidon un oğlu Percy Jackson sanırım

      • Evet Percy JACKSON Poseidon’un oğlu

  11. güzel izlemelisiniz benceee

  12. Film çok güzel.5 yıldızı hak ediyor.Grafikler muhteşem.Mitoloji`yi değiştirmişlerdir.

  13. Sistemi değiştir bu ne tablette olmuyor bu ya

  14. yani aslında herşey dediğim gibi oluyo yanlış bilmiyosam zeus ve danae çiftleşiyo perseus doğuya gerçekte perseus ve io çiftleşiyo ve zeusta gelini olan io ile çiftleşiyo hera ise buna kızıyo ve io yu ineğe dönüşmüş halde bulunca ona musallat eden sinekler uçuşuyo ama şunu anlamadım hangi baba gelinine saldırır ya

  15. part 3 sorunlu

    • Şuan kontrol ettim şaban bey sorun görünmüyor lütfen sayfayı yenileyip tekrar deneyin.

  16. TEŞEKÜRLER, GÜZEL BİR FİLM SERETTİRDİĞİNİZ İÇİN

  17. Mitolojiden yer yer uzaklaşmış, kendi kurgusunu kendisini yaratmış ama kesinlikle güzel ve sürükleyici. Ses ve grafikler de muhteşem. Teşekkürler admin ..

  18. GERÇEK MİTOLOJİYLE ALAKASI YOK HERŞEYİ DEĞİŞTİRMİŞLER YİNEDE GRAFİKLER FENA DEĞİL

  19. çizgi filim izleyin daha iyi

  20. “Ersan” Yanılıyorsun ölümsüzüm demiyor yaşlanmamakla lanetlendim diyor 🙂

  21. “Ersan” Yanılıyorsun ölümsüzüm demiyor haşlanmamakla lanetlendim diyor 🙂

  22. 😀 dehşet verici bir film müthiş

  23. Filmde çok büyük yanlışlar var Herkül ile Perceus’u karıştırmışlar bi kere 😀 Aynı zamanda bu Yunan mitolojisi ama adamlar lejyondan yani Romalılar 😀 kısacası hata çok ama emeğe saygı çoğu filmden daha iyi.

  24. naısl ıstır anlamadım persuyusla zındanda konusurken ben lanetlendım olumsuzum dedı ama kadın oldu :/

  25. FİLM SÜPER AMA FİLMDE TAM KONULAR NET ELE ALINMAMIŞ TAVSİYEM KİTABINI ALIN OKUYUN BEN ŞUAN 4. SERİYİ OKUYORUM .) İSMİ LABİRENT SAVAŞI .)

    • bu filmin percy bjacksonla alakası yok ki sen kitabını oku diyorsun sadece kahramanların adı aynı (Adını İsim yazan arkadaşa diyorum

  26. acaba bu serinin kaçıncı filmi

  27. harika

  28. part 2 sorunlu

    • videolar yenilendi iyi seyirler.

  29. LA İLAHE İLLALLAH

  30. Film super bi film ama konusu tarihle uyusmuyor Antik yunan mitolojisine gore Zeusun kocasinin kiligina girip basdan cikardigi kadin Alkamen yani herkulun annesi Dogan cocuk da persius deil Herkul Sonradan annesi Zeusun esi Hera tarafindan oldurulur ve ismi Herakles yani Heranin qalibiyyeti koyulur Resmen filmi degismisler Amma guzel film olmus

  31. biraz daha gelişmeli

  32. İZLEMEDİM AMA ÇOK İRENÇTİR

  33. yoruma bakp izliyosan söyliyim süper

  34. Sonu biraz saçmalıyo ama izlenmeye deyer Age of mytlogy 😀

  35. Harika bir film gercek buleyici herkese tafsiye ederim izlesin cunku film dedin boyle olmali 100 % 60 oraninda film iyi olmuyo .Emeyi gecen tum ekibe basarilar…..

  36. Mitolojik kurgu biraz daha iyi olabilirdi. Bir yerlerde bir şeyler eksik ama tam olarak bulamadım. Film izlerken bir yanının eksik olduğunu hissedersiniz. İyi seyirler.

  37. BEN BOLE FILIM GORMEDIM 😀 FILIM MUKEMMEL TAVSIYE EDERİM…

  38. perfect…

Film hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?